Postări populare

vineri, 27 aprilie 2012

Cum trebuie sa fii ca sa incapi intr-o comunitate

             Acum cateva zile o persoana draga mie mi-a spus cateva cuvinte vorbe de bine.Daca vreau sa mai incap in comunitate cica nu trebuie sa te iei de cei ce sunt pe la primarie,pe la politie,pe la dispensar,etc.deoarece nu o sa-mi faca bine mie cum nu i-a facut bine nici tatalui meu si pe deasupra cica nici copilul meu nu o sa incapa in comunitate.Drept sa va spun mie mi se pare o tampenie, ca de,traim intr-un stat unde cei pusi in functii sunt in slujba cetateanului si nu invers.Asadar ca sa incap in comunitate trebuie sa-mi plec capul,sa tac,sa orbesc,sa nu ies din ograda sau mai stiu eu ce trebuie sa fac.Pe aceasta cale va anunt ca eu nu sunt genul acesta de om iar daca fereasca Dumnezeu raman fara dinti in gura imi pun proteza de inox si tot ii musc de cur pe cei ce trebuie sa slujeasca comunitatea,nu sa o duca de rapa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu