Postări populare

duminică, 26 aprilie 2015

DOMNULUI PRIMAR AL COMUNEI LIPOVA,COSTEL BACIU

              In urma cu doua zile prin intermediul Postei Romane am primit un plic de la Primaria comunei Lipova prin care ma instiinteaza ca alocatia complementara imi este taiata pana la solutionarea debitului la taxele locale ale subsemnatului in conditiile in care in prealabil nu am fost instiintat de masurile care pot fi luate ci angajatii primariei au trecut direct la sanctionare cu aprobarea directa a primarului drept pentru care ma vad nevoit sa-i raspund edilului comunei asa cum stiu eu.
                                                   DOMNULE PRIMAR AL COMUNEI LIPOVA,
              Eu Raileanu V.Vasile locuitor al acestei comune tin sa te anunt ca in cel mai scurt timp o sa ma achit de darile catre statul Roman doar ce dracului locuiesc in aceasta tara si trebuie sa le umplu buzunarele hotilor din politica romaneasca dar nu fara a va caca nitel pentru prostia care va zace in creierul minuscul pe care il detineti in teoaga de pe umeri pusa pentru a nu va ploua in gat.
              Asadar tinand cont de aceste lucruri am hotarat acu ceva timp in urma ca nu se merita platit impozitul aferent averii pe care o detin deoarece dumneavoastra si cei din jurul dumneavoastra care va sustin in Consiliul Local al Comunei Lipova nu ati reusit sa realizati nimic din obiectivele pe care vi le-ati propus in campania electorala de acum trei ani cand pulimea v-a votat,drept pentru care imi permit sa va numesc mincinosi de talie mondiala.
              Va scriu aceste randuri pentru ca daca as fi fost singurul din comuna cu debite la buget as fi intrat in pamant de rusine dar asa te rog frumos pentru ca stiu ca si soacra-mea are debit sa te duci sa-i pui sechestru pe flocii de la pizda poate asa reusesti sa-ti acoperi cheltuielile cu politia comunitara care nu face altceva decat sa primeasca niste salarii de pomana
              Inchei aceasta scrisoare dar nu inainte de a va aduce la cunostinta ca daca tot ati ajuns si la curul meu o sa vedeti cum o sa fie de azi inainte la curul dumneavoastra pentru ca cetatenii acestei localitati au dreptul sa stie cum administrati dumneavoastra si Consiliul Local al comunei bugetul.
              Cu stima si respect,
                        Raileanu V.Vasile.                                            26.04.2015.
              P.S.Daca nu zilnic macar o data pe saptamana si in special duminica o sa va rezerv o pagina domnule primar cu exact tot ce ati facut dumneavoastra in cei aproape saisprezece ani de cand sunteti la conducerea aceste localitati,nu de alta dar poate asa o sa vada si comunitatea adevarul despre conducatorul lor suprem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu