Postări populare

marți, 10 mai 2016

DE CE CANDIDEZ LA FUNCTIA DE PRIMAR.

            Trebuie sa stiti domnilor cetateni ai comunei Lipova de Bacau ca am luat aceasta hotarare deoarece in ultimii douazeci de ani nu am vazut sa se faca nimic concret pentru aceasta comuna si nici nu o sa incep sa acuz pe cineva deoarece stiu ca la capacitatile pe care le are doar atat a putut face.
            Spunea cineva despre mine zilele de dinainte de a depune candidatura ca se se screme si paduchele de Raileanu sa iasa primar si o sa va raspund poate asa o sa inteleaga si acea persoana ca din patru in patru ani oricine din comuna in care locuieste are dreptul sa candideze pentru functia de primar sau de consilier local atata timp cat vrea sa demonstreze ca poate sa faca mai mult decat cel ce a fost.Sa nu credeti ca acum o sa-l hulesc sau o sa-i scot ochii cu ce nu a facut timp de cinci mandate actualul primar, nu deoarece voi cetatenii l-ati votat pentru ca a fost bine asa cum a facut el in toate mandatele si daca credeti ca merita inca un mandat nu aveti decat sa-l votati dar daca credeti ca a facut mai mult doar pentru cei cativa din anturajul sau va invit sa votati altceva in anul acesta deoarece aveti de unde alege.Unii ma cunosc mai mult, altii mai putin, altii ma cunosc doar din ceea ce scriu pe blog si pentru asta am rugamintea ca cei ce imi dati dreptate pe blog sa povestiti si la cei ce nu se pot bucura de internet ca merita sa fiu votat ca primar deoarece pot schimba ceva in aceasta comuna dar pentru asta trebuie sa intelegeti ca eu voi fii primarul care alearga pentru problemele oamenilor indiferent de natura lor.
           Asa ca va invit sa va ganditi foarte bine atunci cand o sa mergeti sa votati si daca o sa credeti ca merit sa votati RAILEANU VASILE la functia de primar si PARTIDUL MISCAREA POPULARA la functia de consilieri.
           Pentru azi doar atat am avut sa va transmit urmand ca de maine tot prin intermediul blogului sa va prezint lista cu ce imi propun eu sa fac in urmatorii patru ani.
           Semneaza,
                            RAILEANU VASILE.
           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu