Postări populare

miercuri, 11 mai 2016

DOAR ATAT PUTETI CONTRACANDIDATILOR

               De cateva zile incoace cativa opozanti de-ai mei arunca vorbe-n vant prin toata comuna Lipova ca eu daca printro minune ies primar primul lucru pe care o sa-l fac e sa tai ajutoarele sociale pe care majoritatea celor cu drept de vot din comuna Lipova le aveti drept pentru care azi ma vad nevoit sa va aduc la cunostinta ca nu primarul hotaraste cine are dreptul si cine nu are dreptul la ajutorul social.
               Stimati cetateni dreptul la ajutorul social este dat de statul Roman tuturor celor care nu detin nici o sursa de venit si nici un primar nu poate sa il taie celor ce beneficiaza de acest ajutor social.Asadar oricand auziti aceasta aberatie dumneavoastra ar trebui sa-l intrebati pe respectivul care spune despre mine asa ceva de ce in alte comune suma de la ajutorul social este mai mare decat in comuna Lipova.
               Incercati pe cat posibil sa nu va lasati influentati de aceste minciuni aduse la adresa mea si sa va ganditi ca este nevoie de o schimbare in bine in aceasta comuna si cand mergeti la urne sa votati cu incredere RAILEANU VASILE candidatul Partidului Miscarea Populara pentru functia de primar.
               Eu unul deocamdata nu pot decat sa va multumesc pentru ca ma cititi iar daca o sa ies primar sa va pot eu multumii cu deciziile pe care le voi lua in calitate de primar al comunei Lipova.
               Semneaza,
                               Raileanu Vasile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu