Postări populare

vineri, 13 mai 2016

UN VOT PENTRU ACTUALUL PRIMAR

                De asta sunt sigur pentru ca am fost anuntat direct la o pastare a mea de o domnisoara sau doamna pe nume Alexandra daca si asta o fi numele ei ca de obicei postacii se ascund dupa fustita mamei deoarece fereasca Dumnezeu sa greseasca cel injurat si iese primar sa aiba o portita prin care sa prinda ceva de periat.
                Asadar de un lucru sunt sigur ca personajul de mai sus voteaza cu actualul primar pentru ca eu il improsc cu noroi si nu sunt in stare sa vin cu ceva nou pentru comuna dar scot in evidenta tot ce este rau facut sau a fost facut drept pentru care eu iti spun tie Alexandra doar un lucru daca te crezi cu 0,01 mai desteapta fata de cum sunt eu te provoc sa-ti dai numele real si varsta plus ce studii ai terminat ca sa stiu cu cine am de-aface si cum te pot aborda ca sa-ti schimbi votul altfel nu te pot considera decat o caricaturista care vrei sa te dai mare doar din patru-n patru ani.
               Semneaza,
                               Fat Frumos din visele tale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu