Postări populare

marți, 3 mai 2016

PROVOCARE PENTRU PRIMARUL COSTEL BACIU.

          Dupa cum stiti sunt unul din cei patru candidati la functia de primar al comunei Lipova de Bacau ceea ce mi-a adus si diferite piedici, prima dintre acestea a fost facuta de actualul primar al comunei tovarasul turnator la securitate Costel Baciu care simtind ca ii fuge scaunul de sub curul de parator ca de primar nu are fata decat pentru interesul propriu si al acolitilor a facut un denunt la politia Traian cum ca eu as fi atentat la viata lui prin ceea ce eu scriu pe blog drept pentru care imi permit ca tot suntem in campanie electorala ca duminica 8 Mai 2016 la ora 14.00 sa-ti aduci suita veche si noua in centru satului Valea Hogei pentru a avea o confruntare politica si pentru a ne demonstra ca ceea ce ai facut tu in ultimii 20 de ani iti aduce meritul de inca un mandat de primar.
           Asa ca draga tovarase primar iti lansez aceasta provocare ca sa vad cat de tare ai instalatia prin care purjeaza sangele de turnator si daca accepti provocarea sa vii foarte bine documentat pentru ca te asigur ca o sa matur cu tine pe jos(din punct de vedere politic si administrativ)vezi ca sunt baiat bun si acum specific ca sa intelegi si tu romaneste ca sa nu te duci iar la comisarul Oancea cu para iar daca nu ai curajul sa participi sa stii ca nu o sa m-ai strig dupa tine turnatorule ci o sa-mi permit sa-ti zic gaina lasa ca de cocos nici pomeneala si eu o sa le explic oamenilor de ce tu si consilierii tai nu ai curajul de o confruntare.
           Cu acestea spuse iti urez spor la documentatie si sa nu uiti ca in comuna Lipova sunt si oameni care au curajul sa te infrunte indiferent de statutul tau.
           Semneaza,
                           Raileanu Vasile,
         
       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu