Postări populare

luni, 16 mai 2016

DE CE NU FAC CAMPANIE ELECTORALA DIN CASA IN CASA

              Acest lucru sper sa-l fac in ultimele doua duminici de campanie deoarece singurul lucru care ma impiedica este serviciul de unsprezece ore zilnic care imi mananca tot timpul si fara de care nu as avea cu ce sa-mi intretin familia asta e adevarul si nu pot sa-l ascund si de ce nu afisez postere sau sa imprastii hartiute cu minciuni pe ele iar nu pot deoarece nu am bani sa platesc la tipografie pentru ca nu-mi permit sa cheltuii 5200 de lei si sa-i primesc inapoi cand se hotaraste statul sa-i inapoieze.
              Singura mea campanie electorala e pe internet deoarece eu cred ca ma cunoasteti destul de bine si cu bune si cu rele si nu are rostul sa va deranjez prea mult pe la porti rupandu-va din timpul dedicat muncilor agricole sau a altor activitati pe care le faceti zi de zi.
              Am primit o intrebare de la cineva legate de proiectele mele daca o sa ies primar si azi o sa ma leg efectiv de taxa pe gunoi care in actualul mandat al primarului Costel Baciu a sarit de la 12 lei pe an de persoana la 45 de lei de persoana mult putin dumneavoastra decideti eu ce va pot spune e ca acest lucru a fost posibil deoarece domnul Costel Baciu e presedinte la ADIS acea agentie care a semnat contractul cu ROMPREST pentru a ridica gunoiul din comuna.Ca domnul primar a avut sau nu interes nu stiu si nici nu comentez cert e ca a facut un contract pagubos pentru buzunarul dumneavoastra care si asa e vai de capul lui din punct de vedere financiar drept pentru care unul din proiectele mele pe care vi-l prezint azi e acela de a renegocia contractul cu ROMPREST pentru a obtine un pret decent pentru saracia care ne inunda zona comunei noastre.
              Pentru azi atat am avut sa va scriu urmand ca dumneavoastra sa decideti daca o sa votati cu RAILEANU VASILE primar si PARTIDUL MISCAREA POPULARA la consiliul local.
              Va multumesc anticipat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu