Postări populare

marți, 28 aprilie 2015

DOMNULE PRIMAR INCA UN MOTIV CA SA NU PLATESTI TAXELE LOCALE

            Daca va aduceti dumneavoastra bine aminte pe data de 12 Iunie 2012 publicam pe acest blog promisiunile facute de dumneavoastra si domnul Benea pentru aceasta comunitate in care locuim si printre acestea se regasea si problema canalizarii,drept pentru care eu un simplu cetatean al comunei imi permit sa va acuz de discriminare pentru ca va permiteti sa dati autorizatie de canalizare doar la neamuri drept urmare este normal ca eu sa nu platesc taxe si impozite daca dumneavoastra nu-i taxati pe acestia care-si spala outele si fofoloanca in casa si deverseaza apa in santul comunal.
            Asadar daca dumneavoastra nu credeti cele publicate de mine va rog frumos cand mai veniti in Valea Hogei la brat cu doamna Octavia incercati sa o tineti cu relantiul la mic ca sa puteti sa va aruncati privirea in stanga cum coborati de la Primarie pe Drumul Judetean catre Valea-Hogei ca daca ii dati bice nu o sa reusiti sa vedeti tubulatura mai ales acuma cand sigur santurile nu sunt curatate de cei ce beneficiaza de ajutorul social.
                   Semneaza,
                                   Carcotasul de serviciu.
                   PS.Vreau sa vad daca ghiciti cine mi-a trimis imaginile,eu v-am zis ca aveti un turnator in sanul familiei.Pacat seamana cu dumneavoastra cand erati tanar si practicati meseria asta la Secu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu