Postări populare

miercuri, 29 aprilie 2015

UPS!INCA UN MOTIV SA NU-TI PLATESTI IMPOZITUL DOMNULE PRIMAR.

                   Cand credeam ca placuta RAM din teoaga nu reuseste sa mai gaseasca ceva si sa raman in pana de idei ce credeti,asa cum ma jucam pe facebook hopa bipuie mesageria de la telefon si hop, ca imi scrie prietenul primarului ca doar ti-am zis ca e aproape de tine si acum ca mi-am adus aminte de o zicala ti-o spun si tie primarule:sarpele crescut in san intai musca stapanul cand se incalzeste care imi reaminteste de faptul ca la primarie sunt angajati niste melitieni care vin la serviciu numai asa sa ponteze deoarece infractionalitatea pe raza comunei la obiectivele pe care le au in paza si aparare e zero frate deci pentru ce sa piarda ei timpul cu munca la stat cand pot bine mersi sa se suie pe tractoare si sa mearga la activitatile care pe bune aduc bani seriosi nefiscalizati ca inca nu s-a inventat casa de marcat alimentata la bateria de tractor.
                    Drept pentru care domnule primar ma vad pus iar in situatia sa ma intreb pentru ce pula mea sa va platesc eu impozitul ca sa faceti voi cocarul mare pe spinarea noastra nu credeti ca ar cam fi cazul sa va faceti intai treaba la stat si dupa in privat?Eu unul chiar nu inteleg cum poate un melitian comunitar asta daca nu cumva e dotat cu tehnologie spatiala sa lucreze ziua pe tractor noaptea sa pazeasca comuna si printre picaturi sa-si satisfaca si nevasta ba mai mult colac peste pupaza are timp sa te si linguseasca pe mataluta.
                   Deci cum facem ori iti ti apropiatii in primarie si-si fac treaba pentru care incaseaza niste banuti multi putini nu conteaza sunt bani publici nu privati din buzunarul matale ori ii dai afara si angajezi oameni care chiar vor sa faca munca de melitian si daca nu le convine nu au decat sa are noaptea ca doar s-au inventat farurile la tractoare sau sa-si puna girofare pe cabina sa zica ca lucreaza si ca melitieni in acelasi timp.
                   Semneaza,
                                   Carcotasul de serviciu.
                 
                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu