Postări populare

miercuri, 6 mai 2015

CAND MELITIA COMUNITARA E DE CACAT

                 Puteti sa va suparati dar asta e adevarul domnule primar Costel Baciu deoarece aveti in subordine niste incapabili care sunt furati in timp ce isi petrec rondul in pat cu nevestele iar hotii reusesc sa sustraga tevile de la gardul scolii.
                 Nu stiu cat de suparat sunteti dumneavoastra pe subalterni dar mie unul iar mi-a sarit mustarul cand am auzit ca hotii au dat navala si iar o sa va spun ca nu se merita platit impozitul si alte taxe la primarie atata timp cat acolo lucreaza oameni incompetenti,a nu se intelege ca am bagat toti angajatii in aceiasi oala nu doar pe cei ce nu-si fac treaba conform fisei postului daca or avea-o si pe asta ca la cat de neamuri sunteti intre voi nu o sa le bagati sula-n coasta pentru cateva tevi furate nu-i asa domnule primar drept pentru care am sa rog eu hotii pe aceasta cale daca au bunul simt cu ei sa se prezinte de buna voie la dumneavoastra cu tevile in schinare si sa va ceara iertare promitandu-va ca nu o sa mai fure decat daca schimbati melitienii din functie.
                 Cu acestea spuse domnule primar faceti pe dracu-n patru si colectati si amenzile care zac in sertarul primarie pentru a avea bani la bugetul local ca sa platiti salariile la incompetenti ca pana imi iau eu arenda sa platesc restanta la impozit mai dureaza nitel.
                 Semneaza,
                                 Curcanul de aur.
                 PS.Ca sa reduceti cheltuielile la bugetul comunei dati dracului comunitarii afara si cu lefurile lor dotati obiectivele care trebuie pazite cu sisteme video,iesiti mai ieftin.
                                Hai pa si (pu la) mare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu