Postări populare

luni, 11 mai 2015

LA PRIMARIE CA LA PACANELE

               Va scriam in urma cu cateva zile ca la ordinul fiscului primarul a taiat ajutorul complementar al baiatului meu pe motiv ca eu nu am platit impozitul la stat si conform Legii nr.215/2001 privind administratia publica locala mi se ridica acest drept temporar.Drept sa va spun nu ma suparam daca in prealabil ma anuntau care sunt masurile care mi se pot aplica,nu ei s-au apucat si au si sistat aceste favoruri date in sictir de pulimea care ne conduce ca dupa sa vina si sa ne anunte ca vezi doamne iar trebuie sa mergem la primarie cu alte randuri de hartii alt timp pierdut de-am pulea sa ne actualizam dosarele ca sa ne reprimim drepturile ce ni se cuvin.
                Eu unul o sa ma supun dar as fi vrut ca pe acea foita de hartie pe care au afisat-o pe gardurile oamenilor sa scrie si ca daca nu am achitat in intregime impozitul la primarie sa nu mai bat drumul de pomana sau macar sa scrie ca in momentul cand refac dosarul sa prezint documentul ca sunt cu plata la zi doar asa o sa beneficiez in continuare de favoruri drept pentru care o sa o fac si eu pe prostul si cand o sa ma prezint la doamna cu dosarul o sa am si banii in buzunar de la restanta catre statul Roman si daca vad ca se burica tare la mine o sa-i dau cu hartiuta peste nas asa ca-n filme sa se-nvete cum trebuie informat taranul prost ca vorba aia nu toti din comuna sunt cititi ca angajatii din primarie mai sunt si prostii care voteaza.
                Buuun,cu banii am rezolvat-o,adeverinta de elev o sa scot,adeverinta de salariat am cerut azi,cupoanele sa le caut in arhiva,declaratia o semnez acolo numai daca imi da voie sa reinoiesc dosarul dar imi trebuie si putina mobilzare sa nu uit sa caut ceva de (cal mare)nu de alta dar sa nu ma apuce vreo criza pe acolo si sa fac urat nu mie de alta dar astia sunt in stare sa cheme melitia si sa ma aresteze ca sunt o persoana tulburenta.
                Semneaza,
                               Nemultumitul satului.
               PS.Sper ca nu e tarziu daca vin joi sau vineri nu de alta dar nu ati pus data pe afis pana cand trebuiesc actualizate dosarele ca daca vin la primarie si aflu ca a trecut termenul iese urat tare de tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu