Postări populare

joi, 21 mai 2015

ASEMANAREA DINTRE UN STRUT SI UN PRIMAR

               O sa vi se para suspect dar sa stiti ca intre aceste doua regnuri exista o asemanare si inca una care ii face pe amandoi sa se ascunda de oameni,daca strutul isi baga capul in pamant cand este urmarit crezand ca asa scapa de vanatori primarul nostru face cam tot la fel numai ca el in loc de cur lasa averea la vedere si ascunde declaratia de avere de vanatori.
               De ce va spun aceste lucruri pentru ca am cateva zile de cand rascolesc tot internetul asta care il avem poate poate dau si eu de o declaratie de avere mai noua a primarului comunei Lipova si poate asa aflu si eu cam ce impozite plateste si el la comuna nu de alta dar asa e frumos nu,sa platim fiecare pe ce avem nu unii sa primeasca somatii si alti sa se faca ca nu e casa lui cu toate ca sta in ea.
               Si pentru ca eu nu am pusca de vanatoare pentru declaratiile de avere am apelat la un vanator priceput pe nume ANI care asa cum se lauda o sa-mi satisfaca pofta de o friptura de vanat cat de curand posibila si sper ca la desert sa-mi puna cireasa DNA-ul poate poate asa o sa ma vad satul.
               Semneaza,
                               Contribuabilul nesuferit.
               PS.Cand am zis ca astept treizeci de zile am glumit cred ca nu ai luat-o de buna.
             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu