Postări populare

luni, 27 aprilie 2015

ALT MOTIV SA NU-TI PLATESTI TAXELE SI IMPOZITELE

                    De multe ori am scris despre asistatii sociali si o sa scriu din nou domnule primar poate asa o sa va aduceti aminte si de ei si o sa-i scoateti la pascut pe marginea santului deoare si acestia sunt platiti tot din taxe si impozite.
                    Asadar daca tot ma fortezi  pe mine sa-mi platesc darile o sa incerc si eu sa te fortez pe tine ca sa pui nitel mana pe bici si sa-i pui la treaba pe cei care se ocupa cu aceasta treaba nu sa stea priponit in scaun si sa castige bani de pomana,iti aduc aminte de acestia pentru ca de trei ani de zile toti puturosii care beneficiaza de ajutorul social rad de cei ce muncesc ba mai mult sunt unii care se lauda ca au scutire medicala pentru efort fizic si cand colo merg cu ziua prin sat pentru ca acolo nu li se cere adeverinta de la Medicina Legala.
                     Si inca ceva,eu stiu ca daca as fi venit la tine sa te rog sa ma pasui ai fi spus bine mersi ca asa e legea si nu ai ce face trebuie sa o aplici drept pentru care stau si te intreb ce lege aplicai atunci cand luai la munca in folosul personal cetateni din comuna si iti lucrau la negru prin curtea vilei tale domnule primar Costel Baciu,ce lege aplici la baietanii care iti fac treaba prin ograda,sa nu-mi spui ca le-ai oprit din bani ca sa le platesti darile catre stat ca nu te cred.
                     Si cu astea spuse azi inchei aici urmand ca pe viitor sa-ti mai scriu niste randuri cu motive pentru care noi cetatenii acestei comune nu ar trebui sa platem taxe si impozite.
                     Semneaza,
                                     Carcotasul de serviciu.
                     PS.Sa sti de la mine ca daca tot ce scriu eu e lipsit de comentarii nu te bucura pentru ca tin sa te anunt ca telefonul este plin de mesaje de sustinere,nu au curaj sa comenteze datorita frici fata de tine dar pe la spate te mananca de cur de nu te vezi si ai grija ca si Ceausescu tot asa a crezut ca poporul e cu el chiar si in ultima clipa cand a fost impuscat asa ca ai grija fereasca Cel de sus sa cazi cumva si sa vezi atunci cine te iubeste cu adevarat.
                                       Tot eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu