Postări populare

vineri, 5 octombrie 2012

SANSA,NOROC SAU.........

         ............o echipa de chirurgi bine pregatita.Se implinesc trei ani de la sutul in fund primit de la viata,o viata  traita calculat pana in momentul cand o criza pancreatica m-a  trimis direct pe masa de operatie cu o sansa de a trai de 1 la 100000 sau poate si mai mult nici eu si nici doctorii nu stim de ce am supravietuit,poate pentru a avea sansa sa fiu injurat de cei ce nu le convine ce scriu,poate ca am avut sansa sa traiesc si sa-mi cresc copilul,poate pentru a putea lupta cu acest sistem corupt din Romania,dar drept sa va spun nu stiu nici eu.
         Nu pot si nici nu cred ca o sa pot sa uit ce au facut pentru mine colectivul de medici de la Spitalul Judetean Bacau sectia chirurgie si nu pot sa nu-i multumesc doamnei doctor Marioara Cojan pentru tot sprijinul acordat pe tot parcursul covalescentei mele si pentru asta voi incerca sa scot la iveala toate prejudiciile aduse acestei tari de catre unii care se cred mari si tari doar pentru ca au puterea in mana sau sa pupa stiu ei unde puterea si asta pentru a nu stopa unele deturnari de fonduri din fondul statului in buzunarele proprii.
        Daca toti cei ce ajung acolo sus ar pune mai presus interesele tarii fata de cele personale eu sunt sigur ca aceasta tarisoara ar avea numai de castigat.
        Avem cea mai saraca tara cu cele mai multe masini de lux,dar si spitale fara doctori pentru ca cei ce ajung sus in politica romaneasca uita ce au promis in campaniile electorale si pentru ca tot venii vorba de campania electorala tare sunt curios cu ce minciuni vor venii la noi in aceasta toamna pretendentii la parlamentare.
        Semneaza, 
                        Raileanu Vasile[Lica]
        P.S.Sa nu credeti ca am uitat sa va multumesc si voua cei de la terapie intensiva sau de la donari sange sau de tine draga mea colega GABI NANTU care din seara cand am fost internat si pana la externare ai fost exceptionala si tot la categoria multumiri intra si asistenta de pe salvare o fosta vecina de pe Stadionului,da CRISTINA despre tine este vorba,inca odata multumesc cadrelor medicale care au ales sa lucreze in spitalele din Romania.
        Mamaaaaaaaaaaaa maine implinesc trei ani de la a doua nastere si tare ma bucur cand cei ce ma musca de dos isi dau palme ca nu m-a luat dracu asa cum isi doresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu