Postări populare

marți, 7 mai 2013

FORMULE DE SALUT

            De cand ma stiu am fost educat sa dau buna dimineata,buna ziua,buna seara sau noapte buna cu oricine am ocazia sa o fac dar in afara de acest lucru mai apare si cate o formula de salut venita de la cei ce se ocupa cu fenomenele religioase pe care o accept datorita faptului ca reprezinta o traditie si o respect
            Nu am nimic impotriva acestora dar cand si la a treia zi  dupa Invierea Lui trebuie sa mai zici Hristos a inviat ca de nu primesti imediat replica,,da ce ba ai terminat cozonacul si pasca,,si inca de la cine de la o persoana care linge blide mi se pare o aberatie si asta deoarece peste vreo cateva zeci de zile o sa fie Inaltarea si atunci se spune doar o zi Hristos s-a inaltat.
            Mai cei ce va dati cu curul asa tare de pamant si care aveti cozonac si pasca pana la Inaltare,ma mir ca nu se usuca am o propunere pentru voi,ce ar fi daca in loc de saluturile tovarasesti voi cei cu dogma voastra sa va salutati in felul urmator,de la noaptea de inviere si pana la inaltare cu formula Hristos a inviat,de la inaltare si pana la nastre cu formula Hristos s-a inaltat,iar de la nastere si pana la inviere cu formula Hristos s-a nascut,asta asa pentru simplu fapt ca va dati destepti si transportori de virusi,dar despre virusi vom vorbi in episodul urmator pana atunci tin sa va salut cu traditionalul salut Hristos baros.
            Semneaza,
                            Toma necredinciosul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu