Postări populare

marți, 13 august 2013

LAUDAROSUL

Incarcator     Azi pe seara neavand ce face vopseam si eu un gard asa in dorul lelei cand aud un huruit de tractor cu acceleratia la podea venind dinspre Lipova dar la cat eram de ocupat nu prea am dat importanta decat atunci cand a incetinit in dreptul meu si nenea de la colac imi zice asa pe un ton cu aroma de Bachus,bai Lica vezi ca mi-am schimbat tractorul,asta asa ca si cum el s-ar lauda ca vezi nene schimba tractoarele cum schimb eu sosetele.
           Asta e cine are tot are dar ce-mi doresc eu de la laudaros e ca macar cu acest tractoras sa nu mai faca prostiile pe care le-a facut cu celelalte nu de alta dar la cum arata tractorul se pare ca are ceva caiuti sub capota si din cate stiu eu sunt cam greu de stapanit cand esti treaz dapai cand moleculele lui Bachus sunt in teoaga.
           Asa ca domnule nu m-ai am decat o rugaminte la matale cand iesi pe drumul judetean cu tractorasul poate iti pui si actele in buzunarul de la cur si lasi moleculele lui Bachus acasa nu de alta dar sa sti ca daca vine achipajul de circulatie de la judet s-ar putea sa te alegi cu un dosar penal de nici popa nu ti-l poate sterge,asta asa ca un sfat nu ca o amenintare ca de facut un lucru rau tot prostul se pricepe sa-l faca iar eu nu prea intru in aceasta categorie.
          Drept pentru care eu iti urez vant din pupa si apa din belsug pe ogoare pentru ca vine campania de toamna si trebuie sa ne apucam de arat si semanat ca sa avem si ce manca la anul.
           Semneaza,
                           Aviatorul din brazda.
           P.S.In fotografia de la cealalta postare nu esti tu este luata de pe net,ca la ce asfalt e sub tractor noi nu o sa avem in comuna nici daca iese Cacarau presedinte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu