Postări populare

miercuri, 9 octombrie 2013

RROMII SI AFACERILE BANOASE

        O sa spuneti poate ca ce legatura exista intre aceste doua imagini,simplu doamna este la culoare ca nucile din castron numai ca nu are bucile ca nucile dar miezul de nuca este mai ceva pentru ei decat Rosia Montana pentru romani.
        O fi el romanul destept dar rromul il intrece deoarece intr-una din zile stand la marginea drumului persoana din imagine ma intreaba daca am ceva nuci de vanzare sau de dat la troc pe zahar si ulei,pana aici toate bune si frumoase numai ca la troc rroma nu-mi dadea decat o kila de ulei pe doua de nuci sau o kila de zahar pe una si jumate de nuci sau sa-i umplu fiecare lucru cu nuci pentru a intra in posesia lui.Incercand sa m-ai negociez nu am ajuns la nici un rezultat si asta datorita faptului ca nu-si permit rroma deoarece combustibilul e scump si basca trebuie sa plateasca si soferul.Asa ca afacerea a trecut rroma a pleca iar eu nu m-am ales decat cu imaginea.
         Si pentru ca nu aveam ce face de draci ca nu am putut sa scot mai mult am trecut drumul pana acasa am luat o kila de nuci si m-am pus pe spart,ce credeti la sfarsit am avut exact 400 g. de nuci si facand calculul eu trebuia sa-i dau la rroma 800 g.de miez de nuca pe o kila de ulei care la orice magazin e in jur de 6,5 lei iar in schimb miezul de nuca e cotat in sezon cu 30 lei pe kilogram ceea ce inseamna ca rroma face un profit de 300% scazand combustibilul si soferul.Asadar cand toata lumea se intreaba de unde au rromi aur la salbe sa stiti ca e de la fraierii de romani care nu prea isi bat capul cu socotelile asa cum nici autoritatile nu-si bat capul sa-i intrebe pe baietanii care transporta peste gabarit sacii cu nuci de documentele care sa le justifice activitatea.
        Prin urmare pierzantii sunt cei ce accepta acest troc dar pierzantul cel mai mare este statul pentru ca nu stie cum sa-i stranga nitel de oua si sa-i puna sa plateasca taxe asa cum procedeaza romanii si datorita birurilor abia reusesc sa-si faca o casa intr-o viata pe cand cei ca doamna din imagine care se sustrage de la plata impozitului pe profit ne da cu flit de cort iar cand da frigul se retrag la palat unde isi odihneste oscioarele si numara toata iarna argintii si monezile de aur din salbe.
        Domnilor de la fisc care stati la birouri oare chiar nu puteti sa faceti nimic pentru ai taxa si pe acesti comercianti sau aveti ordin de sus sa nu-i deranjati pentru ca sunt votanti de incredere.Zic si eu.
        Semneaza,
                       Romul de Jamaica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu