Postări populare

miercuri, 13 noiembrie 2013

CHIULUL

           Este o activitate pe care fiecare persoana din lumea asta nu se poate sa nu o fi facut(mai ales Cacarau)deoarece uitandu-ma prin DEX am gasit si alte intelesuri ale acestui cuvant nu numai acela de a te sustrage de la orele de curs.
           Nici nu ma gandeam vreodata ca o sa-mi revina in memorie acest cuvant dar atata timp cat am copil elev uite ca imi aduce aminte din perioada liceului cand chiulul era proba olimpica pentru unii,biatlon pentru altii iar cateodata proba pe echipa deoarece toata clasa disparea parca ar fi fost teleportati.Sa nu le fie cu suparare colegilor mei de liceu ca nu o sa scriu mai mult despre aceasta activitate pe care era imposibil sa nu o faci cand strandul era la doi pasi de liceu sau cand juma de clasa nu avea tema facuta si atunci ceilalti erau saltati pe sus si obligati sa chiuleasca mai ceva ca la securitate.Pentru voi dragi colegi cam atat pentru ca o sa am de povestit de ce unii elevi de gimnaziu chiulesc nu ca ar fi slab pregatiti ci pentru simplu fapt ca nu a venit microbuzul scolar si baietanii au sictir pe mersul pe jos pe distanta de vreo doi kilometrii.
           Dimineata habar nu am avut ca microbuzul scolar nu vine pana cand fiul meu nu a venit la mine sa-mi spuna ca mai are nevoie de un leu sa plateasca la microbuzul de transport persoane,m-am conformat si pustiul a plecat dar dupa plecarea microbuzului ce sa vezi o gasca buna de elevi au cam ramas pe jos pe motiv ca au pierdut si microbuzul de ruta si pentru ce sa se mai duca ei la scoala pe jos mai bine sa se intoarca acasa ca si asa la scoala tot degeaba se duc(unii)
           Daca pe timpul meu mergeam la scoala pe jos si chiuleam de la o ora doar pentru ca asa aveam chef unii cateodata in ziua de azi se chiuleste de la scoala doar pentru ca nu le vine masina la scara si cum sa se duca ei pe jos sa-si strice mersul de firma.
           Semneaza,
                           Profu.
                         
         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu