Postări populare

luni, 9 decembrie 2013

BLESTEMUL

                    E ceva de care nu vroiam sa-mi aduc aminte dar in aceasta seara am vazut o postare care mi-a amintit de vorbele tatalui meu care acu vreo sase ani a luat-o pe cocoasa de la un prost si care inainte de a muri a reusit sa-mi spuna niste vorbe de duh:fiule nu fi suparat ca politia nu a facut nimic cu sesizarea mea pentru ca eu de acolo de sus o sa ma ocup de fiecare pe rand,o sa-i blestem de o sa le mearga fulgii,, si se pare ca se tine de cuvant de cei doi politisti care aveau sarcina sa se ocupe de sesizare s-a ales praful si pulberea mai are inca doi,pe cel ce a dat ordin la politisti sa rupa dosarul si pe cel ce l-a dat cu burta de pamant.Va vine randul.
               Semneaza,
 Toma Necredinciosul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu