Postări populare

miercuri, 8 ianuarie 2014

DE CE NU VREAU SA PLATESC CONTRIBUTIA LA BISERICA

               Motivele sunt foarte multe,daca anul trecut nevasta mea e reusit sa se scobeasca prin buzunare si a cacat biserici 60 de lei(contributia bisericeasca) anul acesta ii dau motiv de divort daca mai face acelasi lucru si asta numai datorita faptului ca tampitii astia de politicieni fac cum li se scoala membrul cu bugetul tarii.
               Ultimul prost care se da mare credincios cand invatamantul si sanatatea din Romania sunt la pamant nu este altul decat Victor Ponta un cacacios mic care nu poate ajunge presedinte din cauza lui Basescu dar care isi permite sa-mi futa mie banii din taxe si impozite si nu orice suma ci 2,3 milioane de euro catre cei ce au pile la Ala de sus stransi intr-o sleahta de hoti care se plang ca au salarii de cacat ca bugetari dar nu incap prin parcari din cauza masinilor de fite.Pai bine mai Pontica daca tot iti este asa de draga biserica de ce penisul meu nu te-ai facut popa ma,nu te-a lasat mamica sau nu stiai Tatal Nostru.
               Penultimul prost nu e altul decat Benea care tot asa de frica Lui impinge bani in catedrala Bacaului de parca ar da de pe tarlaua lui masa nu din banul public.
               Scriu toate aceste stiind ca o sa fiu trecut iarasi la atei dar mie nu-mi place sa fiu luat de prost de catre niste inculti din politica romaneasca care nu stiu cine a facut prima clonare si primul incest in istoria omenirii.Iar daca cineva de acum incolo o sa incerce sa ma convinga sa platesc contributia nu are decat sa o plateasca el si pe a mea nu de alta dar eu nu-mi permit sa irosesc banii decat pe educatia fiului meu o educatie pur stiintifica nu religioasa iar pentru voi sa stiti ca fiul meu o sa fie invatat sa respecte biserica ca o institutie nu ca o dogma,dar asta doar daca este posibil nu din partea lui ci a biserici.
               Semneaza,
                             Toma Necredinciosul.
               P.S.Si daca totusi aveti nevoie de bani draci preoti din BOR eu va invit sa va luati sculele si atelajele agricole si sa puneti mana pe treaba pe tarlalele pe care vi le-ati revendicat ca sa va scada nitel burdihanele si sa vedeti si voi cam cum se castiga un ban cinstit si impozitat.
                         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu