Postări populare

marți, 11 noiembrie 2014

MINISTRA,CURVELE SI POPII

                  Dupa ce am auzit-o pe domnisorica aia,aia care e ministereasa la finante care era in stare sa impoziteze si o amarata de baba care vindea usturoi la coltul blocului ca sa faca lovele sa-si plateasca impozitul ce-mi aud urechile acu o zi in urma ca domnisorica ar putea umple sacul guvernului cu parale si ar putea marii pensiile taranilor daca ar pune nitel bir pe curvele de centura care ce-i drept inseala statul cu buna stiinta dar satisfac toti barbatii care vor o schimbare in viata sexuala si nevestele le dau cu tifla ca cica sunt disperate.Drept sa va spun eu nu am nimic impotriva deoarece sunt adeptul impozitarii tuturor celor ce castiga un banut dar in special daca domnisoara asta a pus ochii pe centuriste cum dracu de nu i-au sarit in ochii si personalul din Biserica Ortodoxa Romana ca aici se sifoneaza niste bani de te doare capul si spun asta pentru ca nu am vazut pana acum nici o curva care sa se plimbe cu masini de lux decat in cazul cand e nevasta de politician de clasa(nu de zevzeci din aia care se comporta mai rau decat fetele ce urmeaza impozitate)asa cum se plimba popaii din cadrul B.O.R.cei drept aici trebuie sa scad 1% ca mai sunt si preoti care nu se dau in vant dupa masini dar vor sa traiasca decent la oras sa nu fie nevoiti sa se cace-n fundul curtii unde au casa parohiala.
                  Cu acestea zise domnule Ponta eu unul iti jur pe cruce ca daca tu o convingi pe ministereasa sa iti puna pe masa un proiect de lege prin care se impoziteaza la sange Biserica Ortodoxa Romana pana vineri iar tu il aprobi in sedinta de Guvern duminica ma duc la vot si te votez de nu imi pare rau dar votez cu neamtul.
                   Semneaza,
                                   Votantul de dreapta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu