Postări populare

joi, 25 decembrie 2014

BLONDA NEHOTARATA

               Acu ceva timp cam de cand se formase acea coalitie politica de cacat USL a aparut in cercul in care ma invart o blonda care ar fi fost in stare sa faca orice ca sa ma convinga ca e de partea binelui numai ca nu prea a reusit.Tot acea blonda a inceput sa apara pe firmament taman cand toata lumea tinea cu Ponta inclusiv trepadusii din comuna si culmea exact cand liberalii au intors armele ca in **44 si au trecut de partea invingatorilor dand cu subsemnatul direct in fata lui Benea si incercand sa-si impuna in fata noastra dragostea fata de PSD fiind siguri ca presedinte o sa fie Ponta
               In fine la acea vreme am inteles convingerile politice ale blondei ca doar asa e in democratie  fiecare tine cu cine vrea dar ce nu inteleg eu e ca azi blonda parea asa cam in tabara adversa deoarece cum priveam eu in dorul lelei pe facebook imi sar in ochi niste postari cu persoana care imi este mie draga si anume Presedintele Romaniei asta nou sa se-nteleaga cei drept cam vechi dar ridicate in slavi de blonda care cu ceva timp in urma il cam hulea.
               Deci asadar si prin urmare eu unul o sfatui pe blonda sa stea cuminte in zona ei si sa nu incerce sa se dea pe la bot cu ruj liberal ca nu ii sta bine cu galben la buze si nici nu se asorteaza cu parul.
              Semneaza,
                               Clientul fidel.

             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu