Postări populare

duminică, 29 martie 2015

ANAF-ul MAI CEVA CA DRACUL...

               ...Doar pentru unii si aici ma refer la aproape toate categoriile de comerciantii din Romania care de la inceputul luniicu un ochii stau pe casa de marcat si cu unul pe geam ca sa vada cand opreste masina de la ANAF.Am scris aproape toate categoriile de comercianti deoarece ANAF-ul nu are in dotare veste antiaghiazma si casti de protectie impotriva toiagelor de aur stapanite de mai marii sefi ai Biserici Ortodoxe Romane.
                  Nu as fi vrut sa dezbat acest lucru public dar se pare ca exista pe lumea asta o categorie de oameni prosti de dau prin gropi care inca sunt sub vraja Bisericii si respecta cu sfintenie vorba,,nu fa ce face popa ci fa ce zice popa,,.Ei aceasta categorie de oamenii sunt asa de tampiti incat au ajuns sa-mi spuna mie ca ce am eu cu preotul de tot il carii cand de fapt la cat sunt de analfabeti ei nu au inteles ca eu de fapt nu cu preotul paroh din sat am ceva ca el saracul acu cu ultima molifta nici nu a vrut sa-mi ia banii deoarece ii cazuse semnalul WI-FI de la ceruri si nu mi-a putut elibera bon fiscal asa ca a pe aceasta cale ii transmit bogda prostii ca atunci am uitat.
                  Si cum va spuneam eu am o nedumerire cu sistemul acesta religios din Romania pe nume BOR care se pare ca a devenit stat in stat mai ceva ca Vaticanul acest BOR care prin rugile sale la Ceruri reuseste sa tina la distanta ANAF-ul,aceasta institutie care ar trebui sa faca control la toate fabricile de lumanari,la toate cercurile de pictura de icoane,la toate firmele de turism pe care le detinE biserica,la toate magazinele de suveniruri religioase si ce dracului or mai avea astia de la BOR.
                  Citeam ieri pe net ca la un magazin s-a dat amenda deoarece tineau banii din incasari intr-un borcan dar eu sunt tare curios daca ANAF-ul prin absurd ar controla o biserica unde ar cauta banii in sertarul de la masa din Altar sau in cutia milei ca dupa lege se spune clar nu au voie sa te controleze in duzunare,genti,dulapuri si tot ce este personal.
                  Asa ca dragii mei credinciosi care nu mai puteti de grija credintei mele mergeti voi la biserica si donati cat puteti ca de zis ca mergeti la cumparaturi nu am cum deoarece nu stiti sa cereti bonuri decat de la magazine si nu va mai luati de curul meu ca nu e dat cu mir.
                  Semneaza,
                                  Toma Necredinciosul.
                  PS.Draga domnule Prim Ministru al Romaniei daca tot vrei sa aduci tara asta pe culmea progresului te rog frumos sa ii pui pe cei de la ANAF sa faca niste controale si la BOR si iti garantez eu ca iti faci bugetul pe cel putin cinci ani.A,si inca ceva,instruiestei pe lucratorii de la ANAF sa bage mana pe sub sutana deoarece acolo o sa gaseasca sacul care se intinde de la buric si pana la calcaie ca de in lege scrie ca nu au voie sa faca perchezitie in buzunare nu si in saci,nu-i asa domnule Prim Ministru sau iti este frica ca te blesteama nef****_ul de Daniel Evazionistul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu