Postări populare

duminică, 7 iunie 2015

DA PONEIUL CAND IL TRECI IN DECLARATIA DE AVERE?

                    Adevarul e ca am ramas surprins cand am vazut asa ceva in curtea primarului nu de alta dar il credeam mai extravagand in chestii din astea asa macar daca era si el in trend cu alti primari pe ale caror tarlale de pe langa casa zburda nestingherite caprioare,defileaza pauni sau le da desteptarea cocosii de munte.
                   Dar asta e,atata timp cat ai o gasca de nepoti si o multime de finuti la care nu te poti astepta sa vina in vizita pe nepusa masa ci doar pe baza de preselectie ce ti-ai zis matale ba daca tot vin parinti la o piftie si-un pahar de cico pe la mine de ce sa nu se distreze si aia mici calarind ceva ca daca as fi luat un animal de companie asa cum mi se spune in cercurile restranse ar fi facut alergie la rosu si cine stie pe cine fugarea prin ograda.
                   Eu unul nu am nimic impotriva cu acest lucru deoarece si aia mici trebuie sa se distreze cu ceva cand merg la unchiu sau la nanu dar domnule te rog sa-l treci in declaratia de avere pe 2015 langa vila,Rover si ce mai detii matale pe pereti,prin pereti sau in saltele sau daca nu fa si tu ce a facut Ponta azi si posteaza macar facturile cu care ai construit acel cuibusor de nebunii poate asa vede si pulimea ce ai futut pardon putut agonisi mataluta in ultimul cincinal.
                   Semneaza,
                                   Taurul comunal.
                   PS.Daca vrei sa-ti personalizezi vreodata seau de calarie a poneiului poti apela la mine pentru ca mi-am permis sa-mi cumpar si aparatura necesara pentru asa ceva chiar daca am facut un sacrificiu platind si impozitul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu