Postări populare

duminică, 27 martie 2016

O RUGAMINTE

                Care este adresata doar celor care de douazeci de ani il periati, pupati in cur si votati pe Costel Baciu actualul primar al comunei Lipova.
                Va rog frumos sa o terminati cu plansetele si cu para ca eu anul acesta nu am timp de schimbari, am scris acum ceva timp in urma ca in 2016 voi vota doar candidatii care pe timpul comunismului au fost turnatori la securitate si care din punct de vedere economic au reusit performanta ca din doua salarii de bugetari si un imprumut de 25000 de franci elvetieni au putut sa-si faca o vila si o ferma cum nu are nici cel mai tare procesator de lapte de capre din Alpii austrieci.
                 Cine vrea schimbarea la primaria comunei Lipova nu are decat sa-si depuna candidatura, sa dea si el acolo un mic, o bere, o sacosa cu ulei si cine stie poate o sa primeasca si acele voturi binemeritate.Va scriu aceste randuri doarece statul meu este acela de a va arata ce gresesc cei alesi dar nu va pot da si bani ca sa va tratati de orbire imi pare foarte rau dar eu unul nu pot sa pun pe altul in fotoliul de primar deoarece actualul cica nu si-a facut plinul ca sa poata candida la o functie de parlamentar si nici nu si-a pregatit un inlocuitor care sa-i acopere toate gaurile din peretii primarie.
                  Asadar eu unul nu va pot sfatuii decat sa inghititi in sec si sa mergeti la vot cu toata convingerea ca alt perjar mai bun decat Costel Baciu nu este in comuna pentru a ocupa functia de primar.
                  Semneaza,
                                  Votantul de dreapta.
                  PS.Va rog eu sa-l votati ca sa faca sase mandate ca doar stiti ca asa se merge si la mort cu flori sa fie cu sot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu