Postări populare

joi, 14 iunie 2012

AI VAZUT CA TOT EL E!

        Va anunt de la inceput ca imi cer scuze pentru cuvintele de conotatie rasista dar le scriu deoarece chiar asa se vorbeste la mine in sat,e pacat dar o sa m-ai lucram si la acest capitol.
        Da am vazut si nu am ramas mirat deloc de acest fapt deoarece stiam cu o saptamana inainte de votare ca tot el v-a iesi primar deoarece am puterea de a scoate informatii de la oameni cu ajutorul cuvintelor incrucisate.Si sa va spun si cum am realizat acest lucru,prin simplu fapt ca din doua rele romanul alege raul cel m-ai bun in cazul nostru actualul primar,prin simplul fapt ca toata lumea nu a putut vota un ,,TIGAN,,la conducerea primariei Lipova.In al doilea rand cei din gasca lui ghilimele nu l-au votat deoarece invidia este mult mai mare intre ei decat la romani,cum adica tiganul ala e mai destept decat noi.Si uite asa in loc sa fie un procentaj cat de cat strans ne-am trezit cu o victorie la scor a romanilor impotriva tiganilor.Bravo lor,doar au jucat acasa la ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu