Postări populare

vineri, 1 februarie 2013

GUNOIUL,UN LEU PE LUNA DE PERSOANA

                    Nu cu mult timp in urma mergand pe la primarie cu niste treburi m-am interesat si de cat am de platit anul acesta la taxe si impozite si nu mica mi-a fost mirarea cand mi s-a spus ca pentru gunoi taxa este de un leu pe luna de persoana.La prima vedere taxa pare destul de mica dar facand un calcul la populatia comunei care este de doua mii noua sute si ceva de locuitori plus firmele care platesc ca firma nu ca persoana fizica cum sunt unele am ajuns la concluzia ca primaria comunei mele baga in buzunarul celor de la salubrizare cate 3000 de lei lunar pentru niste prestatii care domnule primar fara suparare dar cam lasa de dorit.
                   Asa ca daca ei salta 3000 de lei pe luna sa faca treaba de 3000 de lei mie asa mi se pare corect iar daca nu,eu va sfatui sa le taiati din felia de tort ca e cam mare si ca dracu au ales-o si pe cea cu lumanare.Drept pentru care anul acesta o sa tin nitel contabilitatea la gunoiul carat la Bacau ca doar nu-mi este greu sa trag o linie pe tomberon de cate ori vine masina si la sfarsit de an o sa vedem cam cat costa o tura asa ca la iarmaroc cand te dai in iuj.
                   Semneaza,
                                   Tomberonul full options.
                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu