Postări populare

miercuri, 30 ianuarie 2013

CE FAC TARANII CAND BIRURILE SUNT MARI

            O sa va povestesc un lucru de care m-am izbit recent cand mi-am luat inima in dinti si am inceput sa inventariez pamantul bunicului de pe tata si ce credeti surpraiz bunicul meu trecuse la rol numai pamantul cu care a venit bunica mea de zestre iar tot ce a m-ai cumparat el pe parcurs ce credeti ca a facut cu el,nu la declarat la rol pentru a nu plati impozit si asta pentru ca te cam ustura curu cand trebuia sa platesti impozitul pe timpuri,nu aveai bani venea preceptorul si incepea sa ia din batatura si pana la lada de zestre a fetelor din casa.Uite-asa fenta taranu fiscul pe timpuri.
           Si pentru ca acele vremuri au trecut si a venit democratia fiecare taran a inceput sa scoata tot pamantul de la mostenire,sa cumpere de la cei ce nu-l pot muncii,sa-l ia in arenda cu hectarele ca de daca tot   dam mai nimic la stat o punem de umplut cufarul cu bani.Dar ce nu a stiut taranul roman e ca statul niciodata nu pierde asa ca i-a atras pe tarani cu APIA.Da cu acest program statul acum stie exact ce are fiecare taran,fermier,legumicultor,pomicultor etc si stie exact cat bir sa-i puna,dar ce sa vezi cand e vorba de viticultura taranul care a luat subventie frumusica de la stat pentru vie acum ca sa nu plateasca impozit o taie si isi lasa doar strictul necesar,ca de doar e destept.
           Ba da ce-mi place meseria asta pe care o am acu,tot taranu la o dusca,boraste tot ce se vorbeste prin sat,asa ca domule Ponta taranu iar fenteaza dar democratic.
          Semneaza,
                          Telefonul fara fir.
         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu