Postări populare

marți, 1 ianuarie 2013

IN ZIUA DE VASILE SFANTUL

          Toata lumea dar absolut toata lumea care m-a felicitat pana acum pe langa traditionalul,,la multi ani,,cu ocazia Sf. Vasile mai agauga si sa-ti dea Domnul tot ce-ti doresti,eu unul le pot raspunde pe aceasta cale ca le multumesc pentru urarile de bine dar ii anunt de pe acum cam ce imi doresc in anul 2013:
          1.parlamentari cinstiti,
          2.Benea sa termine de asfaltat DJ care trece prin satul meu,
          3.salubritatea sa ridice la timp gunoiul ca sa nu se imputa,
          4.un euro sa fie cat un leu
          5.mai adaugati si voi cei ce cititi la comentarii cam ce va-ti dori,poate cine stie Sf. Vasile o sa faca minuni.
            Ei si acum dragii mei care ati reusit sa ma felicitatii eu Vasile va urez multa sanatate si voua si sa dea Domnul ca in anul care este acum sa ne fereasca de boli,calamitati si politicieni prost crescuti a si sa nu uit poate nu ne maresc taxele si impozitele alesii comunei in care locuiesc.
            LA MULTI ANI de la Vasile si Raileanu
           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu