Postări populare

luni, 14 ianuarie 2013

MINCINOSII DIN PARLAMENT

            Si o sa va scriu despre domnul parlamentar VICTOR SOCACIU care mai nou am aflat ca s-a inobilat cu titlul de erou al revolutiei dupa ce in prima faza comisia parlamentara care a analizat dosarul dumnealui a refuzat primirea acestuia in randul revolutionarilor.
            Asta e cand ii pupi in cur pe pesedisti si inca bine ca nu care cumva sa ramana si pe hartia igienica,reusesti sa intri din nou in parlament si taman si cu functie la comisia pentru dosarele revolutionarilor si culmea acum sa-ti si aprobi dosarul.
            Domnule Socaciu dumneata ai participat la revolutie asa cum am participat si eu numai ca pe dumneata te-a prins la Radio unde probabil te pregateai sa canti un cantec inchinat plumbuitului iar pe mine la paza si apararea unui pod si a unei statii de clor care daca sarea nitel in aer se cam duceau pe copca jumatate din bacauani,asadar matale cu titlul si eu cu multumirile de rigoare.
            Dragul meu domn fa in asa fel incat sa dai ochii cu mine si sa-mi explici de ce matale esti revolutionar si eu nu,darar dracu-n voi niste trasoare de 7,62.
            Semneaza,
                           Revolutionarul cu bun simt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu