Postări populare

duminică, 20 ianuarie 2013

CE POT FACE CATEVA VORBE

           Sa-ti goleasca portofelul de 60 de lei si asta deoarece femeile in fata popii se cam pierd cu firea si in loc sa-si vada de pupat icoanele se scobesc in portofele de parca ar fi bogatasele din parlament doar la niste vorbe pe care popa le arunca fara sa tina cont ca persoana respectiva nu este de fata.
          Domnule draga daca am fost profesor tin sa te anunt ca asta a fost munca mea o perioada iar acum daca sunt vanzator nu cred ca am batut la poarta matale pentru ceva letcaie si nici nu cred ca te doare asa capul de turma pe care o pastoresti deoarece cat am fost internat in spital nu prea a catadicsit sa ma vizitezi,iar daca nu sunt de acord cu unele lucruri cred ca nu gresesc deoarece oricand te pot pune la punct cu documentele institutiei pe care o conduci asa ca lasa-ma ca sa te las.
          Si inca ceva mi se pare ca asa cum alesii c;munali nu-si aduc aportul pentru afisarea declaratiilor de avere si institutia matale nu comunica enoriasilor contractele in curs de desfasurare.
          Semneaza,
                         Toma Necredinciosul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu