Postări populare

joi, 3 ianuarie 2013

AI MURIT

             Nu,nu am murit i-am raspuns azi unei persoane care sa fiu al dracului daca stiam ca ma citeste.Adevarul e ca nu in fiecare zi am chef sa scriu pe blog si taman de asta tipul a facut nitel joc de glazne pana la mine crezand ca am murit,dar scopul lui era altul si acela ca de ce nu am scris si despre traditiile locale acelea care au fost la Bacau la concurs,aici tipul se referea strict la grupul organizat ad hoc care sa nu ne fie cu suparare dar nu prea au avut prestanta pe scena  in afara de tipu cu microfonul care se agita ca drujba-n cioata.
             Intrebandu-l totusi ce premiu au luat nu a reusit sa-mi spuna deoarece el nu a stat pana la sfarsit dar cei din staful tehnic pot sa-mi dea mai multe lamuriri.
            Amu o sa astept si eu sa treaca pe la mine unul din staful harapilor,probabil ca se referea la consiliul local care totusi au reusit sa aloce niste bani pentru transportul acestora la Bacau si pentru asta nu pot sa spun decat brava natiune.
            Ei baiete uite ca am scris si despre traditiile comunitatii noastre dar sa stii ca cei mai castigati au iesit suflatorii nu harapii.
            Semneaza,
                            Capra cu harapi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu