Postări populare

miercuri, 15 octombrie 2014

CE AI MA CU EL

           Ieri a venit cineva la mine si m-a rugat sa-i dau macar un motiv pentru care nu-l votez pe Ponta asta doar asa ca sa ma provoace stiind ca o sa incep sa turui ca tractorul lui Buznea si am inceput sa-i explic dupa cum urmeaza:
           1.e de stanga si eu din principiu nu votez cu calicii.
           2.e prea tanar pentru jucaria care se numeste Romania.
          3.nu suport mancatorii de cacat din politica romaneasca.
          4.nu l-a convins pe Dragnea sa dea bani pentru comunitatea in care traiesc.
          5.a reusit sa atraga toti prostii din alte partide in PSD.
          6.a inceput sa creada in Dumnezeu mai ceva decat in internetul din mediul rural.
          7.are o proasta purtatoare de cuvant pentru campania electorala la presidentiale.
          8.are mai multe case decat mine.
          As fi vrut si spun mai multe dar cand esti la serviciu nu prea ai timp mai ales ca tipul mi-a cerut si parerea mea despre faptul ca ar fi ofiter acoperit si ce as avea de spus despre asta i-am promis ca nu o sa-l las cu ochii in soare si o sa-i dau un raspuns.Ei dragul meu pentru ca ieri nu am avut timp si stiu ca esti mare fan al blogului te invit sa dezlegi misterul ofiterului acoperit.
                Semneaza,
                                Votantul de dreapta
           PS.Uite vezi de asta nu-l votez cacatul nu are valoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu