Postări populare

vineri, 17 octombrie 2014

SI GENERATIEI MELE NU-I DAI DELOC

                    Acesta e adevarul toata lumea comenteaza pe fenomenul pensionarii care prin anii 2030 o sa fie in faliment adica exact in perioada in care ar trebui normal sa ies la pensie asta daca vrea si Moartea pentru ca ea e mai rea decat tampitul asta de Ponta care dupa ce ca apartine unei gasti care au pus mana pe un sfert din padurile Romanie si-au asigurat un fond de pensii de pot traii si stranepotii lor
                    Da domnule Ponta la ce cacat mananci te cred ca o sa le dai pensii doar ca sa iesi presedinte dar eu te intreb asa ca de la contribuabil la fondul de pensii a celor ce te voteaza anul acesta mie imi garantezi ca in cazul cand voi iesi la pensie o sa pot sa ma bucur sau o sa trebuiasca sa te caut si sa-ti dau omor si tie si tuturor politicienilor care fura aceasta tarisoara,te intreb pe tine in cazul in care o sa stai cocotat la Cotroceni 10 ani unde sunt banii mei de pensie,ce o sa raspunzi cand ne vom aduna in Bucuresti,o sa dai vina pe Basescu,pe Udrea,pe Boc,pe Iohannis sau mai stiu eu pe care sau ai sa recunosti ca ai fost un hot care ai primit voturi prin inselaciune si minciuna.Nu nu ai sa recunosti acest lucru pentru ca esti un pularau de securist care pentru a ajunge cat mai sus ai fi in stare sa o futi si pe mata numai sa traiesti tu bine si iti spun asta pentru ca ai reusit si performanta sa-ti lasi prima femeie pentru averea lui Sarbu care se pare ca daca DNA-ul se tine bine o sa-ti cam scape printe degete asta in cazul in care nu o sa stai cu spatele la zid in Targoviste.
                    Semneaza.
                                    Contribuabilul de dreapta.
                    PS.Iti dau cuvantul meu de onoare ca daca tu stai presedinte 10 ani iar eu cand trebuie sa ies la pensie nu o primesc ca e in faliment omorul tau e garantat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu