Postări populare

vineri, 29 martie 2013

HAI CA SE POATE

            De cand scriu pe blog despre anumite lucruri care se intampla pe meleagurile mele am avut satisfactia ca unele sa fie luate in serios de catre idilul comunei mele.Nu de mult am pomenit ca satul meu ramasese in bezna din nu stiu ce motiv iar domnul mai sus mentionat a si luat masuri pentru rezolvarea cazului si asta cred eu numai pentru simplu fapt ca sa nu-l m-ai carai.Asa ca de acum incolo o sa tot scriu si o sa-l carai despre site-ul primariei non stop poate idilul o sa ia niste masuri radicale si o sa puna un baiat destept sa-l actualizeze.
           Nu o sa-i cer pentru inceput decat sa actualizeze componenta consiliului local deoarece au aparut personaje noi pe firmament si daca tot ii schimba poate publica si declaratiile de avere si interese nu de alta dar a trecut ceva timp si vrem sa vedem ce se m-ai pune la tescherea.
          Asa ca domnule conducator ce ziceti va bagati la aceasta provocare sau va temeti ca nu cumva cei ce v-au ales sa vada ce aveti si sa se sperie de agoniseala dumneavoastra.
          Semneaza,
                          Hai ca se poate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu