Postări populare

miercuri, 18 septembrie 2013

ACU CINE FACE CINSTE?

           Am un smecher care de cate ori postez cate ceva trebuie sa se bage el in seama si sa-mi spuna ca daca tot sunt eu asa de destept de ca nu iau eu taurul de coarne.
           Ei ma baietanule uita ca am luat si taurul de coarne si azi am asteptat masina de la salubritate si am apucat-o de manuta pentru a o conduce si la tomberonul fara sistem de localizare pentru ca baietanii de pe masina habar nu aveau ca exista si acest tomberon.
           Drept pentru care acum cred ca am tot dreptul sa intreb cine face cinste dar nu cu bauturi alcoolice pentru ca dauneaza grav sanatatii ci cu o cafea dimineata cand deschidem pagina de facebook asa doar ca sa incepem o noua zi de munca cu drag si spor.
          A si inca ceva in caz ca eu miercurea sunt plecat la targ si nu ajung la timp ca sa va trimit masina la deal voi cei ce depozitati gunoiul in acel tomberon si in special tu smecherule care ai ceva de comentat mereu nu aveti decat sa iesiti la centru si sa asteptati masina de la salubritate asa cum asteptati microbuzul sa mergeti la Bacau doar pentru ai indica locul unde se afla tomberonul pentru ca este destul de matura si nu are nevoie de insotitor,iar daca tot nu aveti timp va sfatuiesc sa infingeti in pamant un ditamai parul cu o bucata de carpa agatata de el pentru a-i semnalza masinii locul de amplasare.
         Semneaza,
                         Tomberonul full options.
       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu