Postări populare

luni, 16 septembrie 2013

INVATAMANTUL ESTE DE CACAT

        Este exact asa cum am scris in titlu deoarece am ajuns sa ne laudam cu niste copii olimpici pe paginile de socializare si aici ma refer strict la pagina primului ministru al Romaniei iar in scolile din mediul rural ajungem sa dam la copii asemenea manuale.
        Nu este o gluma aceste manuale fotografiate au fost primite de fiul meu care azi a intrat in clasa a V-a si culmea sunt si singurele ceea ce inseamna ca invatamantul e pe garla atata timp cat lipsesc celelalte manuale.
         Nu am fost curios sa aflu cate materii se studiaza in clasa a V-a dar dupa cate carti a primit copilul meu inseamna ca doar atatea sunt,o sa aiba un program foarte relaxat asta daca nu cumva o sa-mi bag mana pana la cot in buzunar si Duminica o sa merg la oras sa-i completez garderoba ca la cat de rufoase sunt si aceste va dati seama ca trebuie sa i le cumpar pe toate.
          Asa ca domnule Ponta impreuna cu ministrul invatamantului si cu toti cei ce va laudati ca aveti un invatamant care nu merita 6% PIB ca doar elevii sunt prosti si nu stiu ce inseamna acest lucru tin sa va informez ca va bag acolo pe unde v-ati scos capetele firati voi al dracului de telegenici pe sticla pentru ca in loc sa va pese de natiunea voastra voi va pizditi toata ziua pe la televiziuni iar copii nu au dupa ce sa invete.
           In caz ca cititi aceste randuri domnule Ponta sau cei ce sunteti in guvernul ala de cacat pe care il conduceti pentru informatii puneti-va cururile in masina si veniti pana la Scoala cu clasele I-VIII M.Eminescu din comuna Lipova de Bacau sa vedeti cum stau lucrurile deoarece si acestia au contribuit la cei 70% de votanti care v-au dat dreptul sa mancati cacat pe la televiziuni.
            Semneaza,
                            Raileanu Vasile(parintele copilului care a primit aceste manuale)
         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu