Postări populare

sâmbătă, 26 aprilie 2014

DILEMA

                   Daca acum doi ani unul din consilierii alesi imi aducea ca argument ca el ca liberal a acceptat USL-ul doar pentru ca la Bacau trebuie sa iasa presedinte de CJ.domnul Benea doar pentru simplu fapt ca numai asa comuna noastra o sa aiba parte de tot ce au si locuitorii din restul Europei eu am inceput sa rad stiind ca o sa ramanem tot la stadiul de comuna primitiva si asta pentru simplu fapt ca pe Benea il doare la bascheti de liberalul sef.
                   Azi as dori sa pot sta de vorba cu acel liberal,numai ca el fiind asa de fudul de cand are aceasta functie incat abia raspunde la salut as vrea sa-l intreb acum ce varianta de vot are,cu liberalii sau cu pesedistii,pentru ca daca comuna noastra scoate scorul de 80% pentru liberali si domnul Benea ramane fara alintul dintre fese sunt sigur ca se vor taia toate finantarile,acelea care ii scapa si lui printre degetele de la picioare.
                  Tocmai de aceea am decis sa scriu aceste randuri pentru ca habar nu am cum o sa se voteze in comuna cea mai liberala de pe tot teritoriul judetului Bacau,or avea curaj liberalii sa fie de partea lui Cacarau sau vor continua acea fusareala galbena cu inchinaciuni la poalele lui Benea
                  Semneaza,
                                 Votantul cu dilema.
                 
                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu