Postări populare

marți, 20 mai 2014

FA DACIANO TE VOTEZ

            Uite asa numa de-al dracului cred ca o sa votez cu astia care nu au bani in buzunare dar au Rolexuri la mana,vila la parinti,4x4 la mana a doua.De ce,pentru ca pana acum sunt cei mai darnici din punct de vedere al mitei electorale mie mi-au dat o sacosa de 50 de bani,baiatului meu un pix de 50 de bani si mi se pare ca tot ei au trimis duminica si asistenta medicala sa ia pulsul la votanti direct de pe bancile din statia de autobuz asta doar asa sa stie Dragnea daca suplimenteaza listele pentru decedati.
              Pai nu asa cum sa votez cu liberalii cand ei mi-au trimis o scrisoare semnata de Stavarache pai ce candideaza el si cu Baciu nu,candideaza alti prosti da macar aia nu baga masinile in sant,dar cum sa votez cu pedelisti ca astia-s mai cu mot si asa nu-mi ajunge spatiul din casa ei vor sa-mi bage si Europa,iar de celelalte partide de cand a inceput campania electorala nu am auzit nimic,probabil PP-DD a facut pana,Razvan a pierdut sabia laser si forta Jedai nu mai e cu el iar cei de la PMP cred ca au pierdut cricul si nu mai au cu ce sa mi-o salte.
         Asa ca primul venit cu mita electorala primul votat dragi politicieni de tot cacatul.
               Semneaza,
                              HAI FA-N FAN.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu