Postări populare

sâmbătă, 24 mai 2014

O VESTE BUNA

            Nu stiu cum se face dar de o bucata de vreme m-am inadit la praznice,adevarul e ca nu ma duc eu chiar la toate dar cand sunt chemat si serviciul imi permite ma duc pentru ca tatal meu Dumnezeu Sa-l ierte avea o vorba,ba daca si la pomana esti prost inseamna ca esti rasprost.
            Si uite-asa din vorba-n vorba in capatul mesei dinspre parinte ca de am inceput sa prind loc si acolo ajungem si la discutia despre ce mai fac politicienii nostri care nu prea sunt sa aflu ca pentru asfaltarea ulitelor satesti nu mai sunt necesara decat exact fix doua aprobari si gata imediat ce se primesc si acestea incepe licitatia ca dupa sa inceapa contestatiile celorlalte firme care mai pot amana cativa ani imediata asfaltarea.Eu unul nu pot decat sa ma bucur de acest lucru pentru simplu fapt ca nu o sa mai car glodul de la soacra-mea in centrul satului,daca ma duc la deal sa joc o bila nu ma mai murdaresc pe pantofii sport,iar cand o sa merg la biserica nu o sa fiu nevoit sa-mi iau pantofi de schimb nu de alta dar o sa fiu batran si nu o sa ma pot apleca sa ma leg la sireturi.
            Si cu astea spuse dragii mei tarani tin sa va anunt pe cei ce aveti vaci ca in fiecare dimineata si seara sa va luati cu voi maturica,farasul si pungile de nailon pentru ca vacuta nu o sa faca diferenta intre drumul de tara si cel asfaltat drept pentru care cand ii vine sa se balige se baliga si nu e pacat sa ramana baliga pe asfalt.
             Semneaza,
                            Carcotasul de serviciu.
           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu