Postări populare

duminică, 18 mai 2014

UN PARIU PE CARE IL CASTIG SIGUR

                   O sa ziceti ca probabil am inebunit,cum sa convingi tu un preot sa puna pariu cu tine.Ei uite asa bine pentru ca am fost invitat la o praznuire in familie si am avut onoarea sa fiu al doilea in stanga preotului imediat dupa dascal lucru ce pana acum nu mi sa intamplat.
                    Si uite asa dupa ce parintele si-a facut indatoririle de serviciu pentru Sfintirea mesei si pomenirea celor dusi la Ceruri am inceput sa bagam sub nas si intre timp sa discutam despre cele lumesti,cu indemnuri la un paharut de pruna sau de vin am reusit sa ajungem sa discutam si de obiceiul meu prost de a nu merge la biserica parintele intrebandu-se asa ca pentru sine daca eu as merge la biserica in cazul cand sa spunem nu ar fi el preot paroh si ar veni un altul.
                     I-am raspuns ca indiferent cine ar veni nu m-ar putea convinge decat daca as vedea ca biserica se implica in problemele comunitatii macar cu un simplu proiect care ma roade de vreo cativa ani de cand am reusit sa amplasam bustul lui Ghe.Vranceanu in ograda unde a copilarit.
                    Ei de aici incolo se schimba roata si eu dau vina numai pe paharul de nohan pe care drept sa va spun l-am suflat cam din trei inghitituri ceea ce i-a dat dreptul sa se duca direct in calcaie cu ricoseu in creier in sectorul neuronal limba,care chiar daca era inclestata cu o suta de noduri tot se desclesta, ceea ce a si facut incepand sa turuie vrute si nevrute pana la a-l provoca pe parinte la un mic pariu si acela constand in,eu imi iau angajamentul ca o sa merg in fiecare duminica la biserica numai daca el reuseste sa convinga comunitatea ca trebuie sa avem o troita in centrul satului Valea Hogei langa bustul lui Ghe.Vranceanu inchinata dascalilor aceste persoane fara de care am fi niste nimicuri in viata.Drept pentru care parintele face prinsoarea atragandu-mi atentia ca am promis in fata la atatia oameni si ce ii si mai important e ca si Cel de sus mi-a auzit promisiunea.Nu am putut pleca decat promitand inca o data ca daca da Domnul si se face troita eu o sa merg in fiecare duminica la biserica.
                    Si acum o sa va spun un lucru,eu o sa castig pariul si o sa stau duminica acasa pentru ca:
                         1.Persoana care are in propietate pamantul unde vrem sa punem troita nici nu vrea sa auda de asa ceva.
                         2.Primaria nu va face nimic in acest sens adica sa aloce o suma de bani pentru a cumpara pamantul respectiv pentru ca nu aduce voturi.
                         3.Consiliul local nici atat pentru ca media de inteligenta e sub pragul electoral
                         4.Ocolul silvic nu va da un copac pentru a face troita deoarece sunt chitre.
                         5.Comunitatea nu o sa doneze nici un ban doar pentru simplu fapt ca e proiectul meu si ma dau destept.
                    Asa ca parinte paroh singurile duminici cand voi merge la biserica vor fi acelea de care ti-am spus la masa adica din momentul cand voi implinii varsta de 80 de ani si o sa-mi permit sa vin sa motai in strana cu o conditie sa-i apuc,ca de nu asta e,toti suntem datori cu o moarte numai ca eu am reusit sa o fentez o data.
                   Semneaza,
                                    Oaia ratacita.
                 PS.Stimati cetateni ai satului si comunei va rog pe aceasta cale care este si singura sa-mi dati cu tifla sa tineti cu preotul si sa-mi faceti in ciuda ca biserica poate castiga pariul cu mine,donand in cutia milei a Bisericii din Valea Hogei cat va lasa sufletelul.Nu va zgarciti este pentru a putea sa ne laudam si noi cu satul unde s-a nascut academicianul Gheorghe Vranceanu.
                 Cu stima si respect,
                                                Raileanu Vasile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu