Postări populare

vineri, 25 iulie 2014

IESIRE IN CAZ DE INCENDIU

                    Primi care au facut acest lucru au fost americanii care vazand ce buluceala e in caz de incendiu ce au zis ei,ba trebuie neaparat sa facem inca o iesire la blocuri ca oamenii sunt ca animalele cand dau de necaz se transforma in turma de vite numai ca sa-si scape curul.
                    Dar ce sa vezi ca taranul de pe la noi nu e prost,ce-a zis el ba daca politaii nu prea stau pe la post si nu cultiva in gradina asa cum facea ala de-i zicea Cap de ratoi oare daca azvarl o vorba la idil precum ca vezi matale doamne cum as putea eu sa scot tot ce am in ograda pe poarta din fata cand mai bine pot sa scot pe cea din spate ca de doar suntem prieteni nu-mi da mie niste pamant in dosul curtii ca sa-mi fac eu iesire si ce sa vezi zis si facut unu cu cererea unu cu aprobarea si trai nenica ca de-acu nu mai vede nimeni ce scot si ce bag in ograda.
                    Si cu astea zise eu unu va urez in continuare la multe tranzactionari cu pamant ca de,inca nu are cine va verifica,dar si cand or incepe atunci sa vezi nene iesiri pe poarta din dos.
                    Hai pa!
                    Semneaza,
                                    Carcotasul de serviciu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu