Postări populare

joi, 17 iulie 2014

NEMULTUMITUL

               Nu stiu cum se face ca de cateva zile iar nu functioneaza iluminatul public din Valea Hogei,ca o fi defectiune,ca nu e platita factura,ca prea eram singurii smecheri din comuna care aveam iluminat public cert e ca si pe la noi e intuneric bezna dar norocul nostru e ca ziua e lunga si cand se intuneca iaca ne si culcam.
               Numai ca ce sa vezi i se mai scoala la cate unu si asa in sictir imi arunca cate o pastila cum ca as fi chior si nu as vedea ca becurile nu se mai aprind noaptea,drept pentru care i-am raspuns asa la sictireala ca pe mine ma cam doare la bascheti de iluminatul public cum il doare pe primar atunci cand o scoate pe madam Octavia la plimbare in timpul liber pentru ca eu nu umblu noaptea dintr-un capat in celalalt al satului noaptea asa de teleleu.Da ce sa vezi drace ca mustiriul meu a sarit de cur in sus cat turla biserici  ca vezi Doamne eu scriu numai cand am eu interes nu si cand au cetatenii satului nevoile lor.
                 Asa ca azi m-am apucat de scris doar ca sa vada mustiriul meu ca il ajut dar tin sa-l anunt pe aceasta cale ca la primarie este pus un afis pe care scrie programul de audiente al primarului pe care sunt sigur ca la stampulat la ultima votare cu toate ca el zice ca s-a abtinut si cand o sa aiba iar probleme sa mearga acolo si nu la mine.
                  Semneaza,
                                 Mustiriul somnambul.
                  PS.Dom.primar te rog eu frumos dai drumul la lumina pe ulita ca asta nu numereste gaura pe intuneric,asa-i de pacatos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu