Postări populare

marți, 1 iulie 2014

DOUA TATE CARCOTASE

             Cred ca am facut un pleonasm in titlu dar nu m-am putut abtine sa nu-l scriu asa pentru ca mie imi place si cand imi place scriu cum mi se scoala.Asa ca lasand mistoul la o parte o sa va povestesc despre nemultumirea personajelor din titlu.
             Intr-una din zile cele doua tate venind la magazinul unde lucrez s-au apucat in timp ce faceau si cumparaturi sa arunce niste pastile asa in dorul p**i cred ca oricum is statute demult cum ca ele platesc degeaba gunoiul dar asta numai sa vada daca eu le fac placerea si intru in discutii cu ele poate poate ii trag o injuratura primarului ca sa aiba ce sa parasca.Fiind baiat cumsecade si politicos le-am rugat pe tate sa-si aduca aminte cu cine au votat acu doi ani si sa se duca la respectivul cu plangerile nu la mine numai ca ce sa vezi una din ele a reactionat cam asa ceva:sa ma cac in gura lui ca eu nu l-am votat(ACU SA MA SCUZATI DOM.PRIMAR DAR CHIAR ASA A ZIS),eu l-am votat pe Diaconescu.Vazand cum stau lucrurile am incercat sa le temperez pentru ca am vazut cat de batute-n cap sunt si nu am despre ce sa discut si le-am zis cu frumuselu:stimate doamne daca vreti sa vina sa va ia gunoiul din fata portii mergeti voi la dom.primar faceti o cerere precum ca vreti masina de gunoi la poarta platiti ceva in plus si gata nu o sa mai bagati gunoiul maturat sub pres.
             Si uite-asa am reusit sa le temperez pe tate si sa mearga linistite acasa cu speranta ca intr-una din zile o sa rasara si soarele pe ulita lor si masina de gunoi o sa treaca prin fata portii unde locuiesc.
             Semneaza,
                            Carcotasul de serviciu.
             PS.Dom.primar daca nu aveti dumneavoastra timp sa lamuriti toate babele din sat cum sta treaba cu gunoiul dati-le ordin la aia care ridica mana degeaba pe la sedinte sa lamureasca poporu ca unul tare se mai pricepea pe timpul lui ala plumbuitu.
                   Acu pe bune puneti si voi acolo un afis la primarie cu preturile la gunoi cand ti-l salta din fata portii ca sa vada tot taranul poate asa daca vede ca e scump se lasa pagubas.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu