Postări populare

vineri, 20 iunie 2014

NU MOR CAII CAND VOR CAINII

                 Azi am fost la festivitatea de inchiderii al anului scolar numai si numai datorita insistentelor facute de baiatul meu ca de altfel nu prea ma omor eu sa merg la centru dar intr-un fel am procedat bine pentru ca asa am reusit sa aflu intamplator ca mai bine ma lua dracu acu cinci ani.Nu am sa fac mare tam-tam din asta dar in cele ce urmeaza o sa ii explic acelei persoane care mi-a urat acest lucru cum sta treaba.
                 Este adevarat ca acum cinci ani am trecut printr-o cumpana care era sa ma coste pielea dar pentru ca am fost baiat destept am rezistat tentatiilor lui madam Hera(pentru prosti madam Moartea)si nu am pus botul la toate vrajele ei,pentru ca va spun eu inainte sa vina Sf.Petru sau Scaraotchi vine Hera care incearca pe toate caile sa te faca sa treci podul in lumea cealalta promitandu-ti marea cu sarea iar cand se vede cu sacii in caruta te da pe mana celorlalti doi de mai sus care se iau la bataie pentru tine.
                 Dar eu fiind baiat destept am reusit sa o pun la respect din aproape toate punctele de vedere mai putin unul si acela e ca Hera are mereu ultimul cuvant iar pentru mine ultimele cuvinte a lui Hera au fost:Te blestem Lica sa traiesti mult si bine dar sa ai grija ca tot ce vezi rau pe pamant sa pui pe hartie ca sa vada toata lumea nemernicia unora,si cu acestea spuse madam Hera si-a luat coasa pe spinare si dusa a fost.
                 Cam asta a fost in perioada mea de agonie de pe patul din sectorul terapie intensiva a spitalului culmea e ca am ramas cu blestemul,va place nu va place asta-s eu cu bune cu rele dar nu am ce va face cum gresiti cum va public ca de ce sa fac am vrut sa traiesc asa cum traiti si voi intro tara de cacat cu politicieni de cacat si cu niste oameni care nu inteleg ca tara asta nu e a lor ci a urmasilor lor si trebuie sa le-o lasam curata.
                 Semneaza,
                                 Lica Raileanu.
                 PS.Asa ca la sfarsit,de-oi murii sa-mi porti caciula,de-oi traii sa-mi belesti p**a.
               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu