Postări populare

luni, 16 iunie 2014

HAI SA LAMURIM TREBURILE

                Dupa ce am scris despre primul tronson de canalizare am reusit sa irit persoanele care de bine de rau au participat la constructia acestuia doar din singurul motiv ca nu stiau cine e Vacuta cea fudula,ei bine domnilor nu este cea la care dumneavoastra v-ati gandit ci este exact vaca pe care o aveti in grajd,acel animal cu patru picioare care mananca,rumega,baliga, pisa si rage asa din cand in cand pe tron.
                Drept pentru care va rog sa nu fiti asa de iritati pentru remarca facuta deoarece am facut-o pentru  ca am dreptate din toate punctele de vedere si sa fiti multumiti ca inca nu am facut o sesizare catre organele abilitate in acest scop dar in urma unor discutii avute azi dimineata cu stapanul vacutei va atrag atentia ca daca in decurs de o saptamana nu luati masuri ca acea canalizare sa se termine in ograda si nu in drum s-ar putea sa va vedeti la Stirile de la ora 5 pe Pro.Tv.
                Nu as fi luat aceasta decizie insa pentru faptul ca propietarul vacii mai in gluma mai in serios mi-a spus sa o las mai moale ca vezi doamne ei sunt cineva si ce conteaza daca niste chisalau de vaca se aduna pe ulita cand ploua m-a determinat sa va scriu acestea nu de alta dar sa nu ma luati de prost ca nu va merge,eu de amenintari sunt satul pana-n varful capului iar daca credeti ca vreti sa le puneti in aplicare nu aveti decat dar va atrag atentia la zicala:nu va puneti cu prostul pentru ca nu stiti cata minte are.
                Hai pa!
                Semneaza,
                                Lica Raileanu.
               


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu