Postări populare

vineri, 6 iunie 2014

5 IUNIE

                  O sa vi se para ceva suspect ca azi 6 Iunie scriu despre ziua de ieri,la prima vedere e ceva ce o sa va para banal dar daca stau si va intreb ce se sarbatoreste pe 5 Iunie nu stiu cati dintre cei ce va aruncati ochii pe acest blog stiti.
                  Va spun sincer ca nici copilului meu nu i-am spus pentru ca ar fi trebuit sa ma scobesc prin buzunare pentru ceva maruntis ca sa cumpar niste flori numai ca in aceasta perioada cu vant care cam trece si prin buzunarele pantalonilor mei nu prea am,flori ce ar fi trebuit date invatatorilor aceste persoane care fac tot posibilul ca din niste copii sa faca niste oameni mari.
                  Nu stiu cati dintre voi va aduceti aminte cum il chema sau o chema pe cel care v-a pus pentru prima oara stiloul in mana dar cert e ca pe nici un post de televiziune nu am vazut ca un reporter sau un jurnalist sa pomeneasca de ei,toata lumea era cu ochii pe SIMONA HALEP cea care prin munca a reusit ceva dar care si ea la randul ei a uitat ca in ziua cand a reusit sa se califice intr-o finala e si ZIUA
INVATATORULUI.
                 Asa ca dragi invatatori chiar daca azi suntem in sase Iunie eu unul va urez LA MULTI ANI!Mai bine cu putina intarziere decat deloc.
                 Semneaza,
                                 Un fost coleg.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu