Postări populare

marți, 20 noiembrie 2012

11 PRODUSE PENTRU NEVOIASI

        Tot auzind despre ajutoarele acordate de UE pentru pensionarii cu un venit lunar mai mic de 400 de lei,in aceasta seara mi-am benoclat imaginea pe diferita saituri ca sa vaz si eu cam ce pot sa imprumut de la soacramea daca da criza prin Lipova,si uite asa am vazut ca anul acesta fata de alti ani daca nu cumva si in ani din urma nu erau tot aceleasi produse numai sa nu cumva unele sa nu sa se fi rasturnat prin curbele de la Dracoaia si s-au spart din doseala pardon greseala sunt in numar de 11 produse printre care si ceva ulei,zahar ,bulion si alte paste fainoase,fainuri si biscuiti.
       Asa ca uite cum are soacramea noroc cu astia de la UE de-i trimite de toate nu ca in alti ani cand ii luam eu lui bunicamea Dumnezeu sa o ierte numai pastele fainoase,faina si biscuitii ca celelalte produse erau expirate,dar sa nu cumva si anul acesta sa se reduca cota,ca de,de la APIA si pan la Lipova drumu-i lung mai da si ceva polei si iar se sparg borcanele cu bulion.
      Semneaza,
                      Cei 11 de la (Termo si pile) la ulei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu