Postări populare

miercuri, 21 noiembrie 2012

RASPUNS LA SCRISOAREA LUI ION MELINTE

                                  Dragul meu,
       Ieri am primit scrisoarea de la tine dar nu de la factorita ci de la niste extraterestri imbracati in mov care se plimbau nestingheriti pe ulitele satului meu.
       Inca de la inceput tin sa te anunt ca asa cum ai scris ca vrei sa intri in casele noastre sa o faci pe cat posibil ziua ca daca vii noaptea te bat taranii de te caci pe tine si asta deoarece la noi in sat se fura ca-n codru si inca nu s-au prins hotii.
       Daca unii te cunosc bine eu drept sa-ti spun nu prea deoarece eu nu locuiesc in comunitatea in care te-ai nascut dar am auzit despre tine ca ai fi mare bastan pe la APIA institutia aia care c-am da bani pe la persoane care nu au nimic in comun cu agricultura si daca tot te doare asa de tare de bunastarea taranului vezi daca poti sa urmaresti dosarul de concesionare al islazurilor din comuna Lipova.
       Te cred ca vrei sa fii deputat,pentru ca te-ai saturat sa vezi aceleasi zone zi de zi cum se degradeaza si nu m-ai este nimic de ciupit,dar ca sa te muti la Bucuresti pentru atata lucru eu nu cred ca merita osteneala,lasa-i pe altii sa se ocupe de asta si matale ramai in continuare la APIA pentru ca problemele se pot rezolva si de acolo,iar in privinta problemelor mele lasale asa ca daca le aveai erai mort pana acum.
      In privinta plecatului de jos sa stii ca toti am mers la inceputuri in patru labe si a fost greu dar asta nu e motiv sa te lauzi ca intr-adevar cunosti toate localitatile si toate necazurile fiecaruia,le cunosti pentru ca esti inginer agronom si sigur ai facut multa prestatie ca navetist.
      Ce ti-ai zis tu ia sa fac nitel putina politica sa le promit taranilor marea si sarea ca sa pot eu sa ajung parlamentar ca de la APIA nu se stie daca ies la pensie mai ales ca nu fac parte din USL,asa ca daca ajung parlamentar dupa mandat hop si pensia.
      In incheiere ca sa-mi demonstrezi ca nu ma pacalesti ca sa-ti dau votul te invit in satul meu ca sa-mi dovedesti toate promisiunile tale fata-n fata nu de la megafonul extraterestilor aia mov.
                             Cu stima,un alegator.
PS Te cred ca esti implinitla,la cum arati in poza care ai pus-o esti gigea,iar despre afacerile tale nu ma intereseaza decat daca se baga DNA-ul peste ele,cat despre bunastatrea mea ce sa-ti zic nu pot sa-ti dau nici o slujba ca toate sunt ocupate de cei cu pile la Dumnezeu.
                               DE PE LA TARANOAIA-UN BLOG CARE FACE MISTO DE MINCINOSI
     

      

Un comentariu:

  1. BRAVO!!!!!!!!!!!!!!!!! .Esti bestial.
    Acest articol mi-a mers la inima.Daca esti in colgiul acestui "cap de porc" de la A.P.I.A te rog mult sa faci in asa fel incat in comunitatea ta sa ia atatea voturi cate merita.Doamne daca ar fi mai multi ca tine in acest colegiu am avea si noi o sansa reala la un viitor mai bun.Respect.

    RăspundețiȘtergere