Postări populare

luni, 19 noiembrie 2012

MAMALIGA MOCA

        Azi dimineata ca acuma de cand cu alegerile parlamentare asa e la moda barfa politica,se face de la prima ora a diminetii am avut o nitica divergenta cu un taran getbeget care mi-a adus la cunostinta ca toti cei veniti de la oras la tara vorbesc porcos si a inceput sa-i enumere,am incercat sa caut si eu unul de la tara care injura dar domnul a pomenit rapid cativa care au stat toata viata la tara si nu injura iar la plecare ce sa vezi ma intreaba ce am cautat eu la tara si i-am raspuns ca am venit la tara crezand ca o sa gasesec mamaliga gata facuta,raspunzandu-mi ca asa si este.Numai ca incercand sa-i explic ca nu am gasit nici macar faina de mamaliga deoarece de buni agricultori ce au fost Ceausescu a taiat datoriile acumulate de catre CAP-ul Lipova de vreo trei ori in toata perioada lor de glorie comunista nu am m-ai avut cui deoarece ma lasase iar ca la dentist cu gura cascata deoarece plecase.Asa ca domnilor care ma provocati dupa ce va varsati naduful pe mine aveti rabdare si la raspunsuri dar nu de alta,ma faceti sa scriu si iar spuneti ca cei ce nu tin cu USL nu sunt buni de nimic.
      Asa ca domnilor care ati avut un cuvant de spus in comunism chiar daca va ascundeti in spatele unor partide de centru-dreapta va spun un singur lucru asa cum lupul isi schimba blana dar naravul ba,asa si cei ce au comunismul in sange isi schimba culoarea politica dar doctrina nu.
      Semneaza,
                      Lupul,dar din ADR

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu